Klachten & Garantie

Heeft u een vraag over garantie of een klacht?

Wij vinden het belangrijk dat u een tevreden klant van Bolgigant bent en blijft. Lees hieronder de meest gestelde vragen over garantie en klachten. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact op met Bolgigant.


Waar kan ik een klacht over een artikel melden?

Bent u niet tevreden? Dat vinden wij erg vervelend en is natuurlijk niet de bedoeling. Een klacht over een artikel kunt u melden via info@bolgigant.nl vermeld daarbij uw ordernummer.


 

Wat is het garantietermijn van artikelen?

Bolgigant garandeert artikelen in goede staat die bij normaal gebruik ook in goede staat blijven. De standaard garantietermijn voor de artikelen van Bolgigant is twee jaar.
Als een artikel onverhoopt niet in goede staat arriveert of mankementen blijkt te hebben, zoeken we samen naar een oplossing. We willen aangeven dat het wettelijk verplicht is om binnen twee maanden na constatering van een gebrek aan een product een melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor een mogelijke een reparatie, gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag of een vervangend product. Neem hiervoor contact met ons op middels info@bolgigant.nl.


 

Een product is beschadigd, wat nu?

Is het artikel beschadigd bij u aangekomen? Dat kan helaas een keer gebeuren. Maar natuurlijk lossen wij dit graag snel voor u op. Laat het ons direct weten op werkdagen via info@bolgigant.nl. Wij willen u ook verzoeken foto`s te maken van de beschadiging in en buiten de doos, op deze manier kunnen wij uw klacht correct afhandelen.